Klachtprocedure2020-04-17T13:00:23+01:00

Klachtprocedure

Heeft u een klacht?

Wij doen er ten alle tijden alles aan om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch kan het gebeuren dat u niet tevreden bent over onze producten en/of dienstverlening. Wij nemen wij uw klacht serieus en behandelen deze zorgvuldig. Hieronder vindt u een uitleg over de te ondernemen stappen wanneer u een klacht heeft.

Stap 1: U richt uw klacht aan de betrokken afdeling.

U geeft uw klacht eerst door aan de betrokken afdeling. Dit kunt u op de volgende manieren doen:

per e-mail naar:
info@maximaaladvies.nl

per brief aan:
Maximaal Advies
Handelsweg 42A
3881 LS Putten

Vermeld in uw brief of e-mail altijd uw naam en uw adres. Geef daarbij een omschrijving van uw klacht. Binnen 14 werkdagen ontvangt u een inhoudelijke reactie op uw klacht. Mochten wij niet in staat zijn deze termijn te behalen, dan stellen we u uiteraard op de hoogte van deze vertraging en de reden daarvan.

Stap 2: Bent u ontevreden over de afwikkeling van uw klacht?

Dan kunt u uw klacht sturen aan onze Commercieel Manager. Uw brief of e-mail richt u aan:

per e-mail naar:
anne@maximaaladvies.nl

per brief aan:
Maximaal Advies
T.a.v. Mw. Verbeek
Handelsweg 42A
3881 LS Putten

Zet in uw brief of e-mail altijd uw naam en uw adres. Geef ook een duidelijke omschrijving van uw klacht. Binnen 14 werkdagen ontvangt u een inhoudelijke reactie op uw klacht. Mochten wij niet in staat zijn deze termijn te behalen, dan stellen we u uiteraard op de hoogte van deze vertraging en de reden daarvan.