Klachtprocedure2021-09-07T12:42:09+01:00

Klachtprocedure

Heb je een klacht ?

Wij doen er ten alle tijden alles aan om je zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch kan het gebeuren dat je niet tevreden bent over onze producten en/of dienstverlening. Wij nemen je klacht serieus en behandelen deze zorgvuldig. Hieronder vind je een uitleg over de te ondernemen stappen wanneer je een klacht hebt.

  • Voor alle klachten die je hebt kun je onderstaand formulier invullen.
  • Vul alle regels in.
  • Vink het vakje “in ben geen robot”.
  • Druk vervolgens op verzenden en wij gaan aan de slag met je klacht.

    groene energie

    “Wij willen bijdragen aan een betere wereld voor vandaag en de volgende generaties.”

    Maximaal Advies wil graag bijdragen aan een betere wereld voor vandaag en de volgende generaties. Hierin hebben wij onszelf enkele doelstellingen opgelegd. Eén daarvan is het meewerken aan een betere leefomgeving. Wij stimuleren onze zakelijke klanten in het afnemen van duurzame energie.

    Voor meer informatie en de voorwaarden kun je altijd contact met ons opnemen.

    stel je vraag
    Bel direct